نوشته شده توسط : شبنم احمدی

برچسب کاغذی ( Paper Label )

برچسب های کاغذی انواع مختلفی دارند از قبیل (گلاسه ، نیمه گلاسه ، مات.. ) و از نظر رنگ هم تنوع بسیار دارند (آبی ، بنفش ، قرمز و … ) در حقیقت برچسبهای کاغذی را می‌توان به هر رنگی در آورد. این برچسبها از نظر مارک هم متنوع هستند و از نظر خاصیت چسبندگی دارای انواع پرچسب و معمولی میباشند، عمده مصارف این برچسبها در صنعت نساجی می‌باشد که از این برچسبها بر روی محصولات خود جهت ردیابی محصول استفاده می‌کنند. البته برچسبهای کاغذی در صنایع دیگری به خصوص بر روی بسته بندیهای کالاها کاربرد زیادی دارند، از ویژگیهای این نوع برچسب می توان به ارزان بودن، براق بودن و داشتن سطحی صاف، چسبدار و مقاوم بودن و جنس اکریلیک پشت آن اشاره نمود. این نوع برچسبها در محیطهای تمیز و خشک و برای کاربردهای کوتاه مدت طراحی شده‌اند.

 

برچسب متال ( Metal Label )

اینگونه برچسب ها از نوعی آلیاژ فلز ساخته شده است، و مقاوت زیادی از نظر کشیدگی دارند و در دمای بین منهای ۴۰ درجه سانتیگراد و مثبت ۲۲۰ درجه سانتیگراد تمام خواص خود از جمله چسبندگی را حفظ می کند، همچنین ضد خش بوده و در صورتیکه برای چاپ از ریبون خاص خود استفاده شود کیفیت چاپ روی آن عالی خواهد شد و در مقابل حرارت و شوینده های قوی مقاوم می باشند، بیشترین مصرف این لیبل ها در بخش لوازم خانگی و در بخش تولید لوازم خودرو و الکترو موتورها می باشد، درحقیقت همان شناسه محصولاتشان میباشد، برچسب های متال دارای رنگ نقره ای میباشند و برای چاپ بر روی آنها باید از ریبون رزین استفاده کرد.

 برچسب پی وی سی ( Pvc Label )

برچسب های پی وی سی حالت پلاستیکی داشته و تا ۸۰ درجه سانتیگراد حرارت را تحمل می کنند و دارای مقاومت از نظر کشیدگی میباشند اینگونه لیبل ها در مقابل عوامل محیطی از قبیل باد و باران و گرمای آفتاب مقاوم هستند که در بخشهای لوازم خودرو و لوازم خانگی و داروسازی استفاده زیادی دارند و دارای انواع مات و براق میباشد.

برچسب بی رنگ و شفاف (Transparent Label)

اینگونه برچسب ها بیشترین مصرف را در بخش خودرو دارند و اصولا روی شیشه خودرو استفاده میشوند، البته در شرکتهای ساخت شیشه و یا روی کارت ضمانت محصولات الکترونیکی هم استفاده دارد، این برچسب ها بی رنگ بوده و از هر دو طرف، نوشته های روی آن مشخص می باشد.

  برچسب پشت متال (Back Metal Label )

اینگونه برچسب ها دارای چسبندگی بسیار بوده و برای موارد خاصی، مورد استفاده قرار میگیرند و آنها را برای چسباندن در سطوح روغنی (جاهایی که آغشته به روغن میشوند) به کار می گیرند.

  برچسب حرارتی  (Thermal Label)

اینگونه برچسب ها بصورت حرارتی بوده و نیازی به ریبون برای چاپ ندارند و بیشتر در بخش پوشاک بکار می روند که در مکانیزه کردن سیستمهای فروشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد.

برچسب ژله ای :

برچسب ژله ای برچسبهای بسیار زیبایی است که روی کالاهای مختلف چسبانده می شود .

شما میتوانید لوگو یا آرم شرکت یا برند خود را تبدیل به برچسب بسیار زیبای ژله ای نمایید .

برچسب ژله ای در شکلهای مربع ، مستطیل ، دایره ، بیضی و قالب های مختلف طبق سفارش ساخته می شود.

این مجموعه با در اختیار داشتن ماشین آلات مدرن ، توانایی تولید مدل های مختلف برچسب را در تمامی زمینه ها بدون محدودیت در نوع برش و تیراژ داراست.

برچسب وید نیز برای گارانتی و ضمانت مورد استفاده قرار می گیرد.

 

منبع:

http://arianhologram.com/%d8%a8%d8%b1%da%86%d8%b3%d8%a8-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ba%db%8c%d8%b1-%d8%aa%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%a8-%d8%b4%d9%88%d9%86%d8%af%d9%87/



:: برچسب‌ها: برچسب های صنعتی و اداری, برچسب های صنعتی, برچسب های اداری, برچسب وید, انواع برچسب وید ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

برچسب وُید  (Void Label )

 برچسب وبد که در بحث گارانتی استفاده دارند از نظر کشیدگی مقاومت بالا و حرارتی تا ۸۰ درجه سانتیگراد را تحمل میکنند و در دو نوع شطرنجی و نقره ای میباشد.

شطرنجی : این نوع هنگامی که به محصول چسبانده میشود زمان جدا شدن، لیبل به صورت شطرنجی جدا شده و قسمتی از لیبل روی محصول باقی میماند و برچسب غیر قابل استفاده ی مجدد میگردد.

نقره ای : این نوع برچسبها وقتی به محصول چسبانده میشوند، زمان جدا شدن، کلمه VOID بصورت انگلیسی روی محصول باقی میماند و لیبل غیر قابل استفاده مجدد میگردد.

برچسب سکوریتی یا گچی (Security Label )

این گونه برچسب ها در بحثهای امنیتی و گارانتی محصولات استفاده می شوند و معروف به برچسب گچی بوده و بعد از چسباندن به محصول به هیچ طریقی قابل کندن نیستند و در صورت سعی به کندن این نوع لیبل خرد می شوند که بیشتر برای گارانتی محصولات الکترونیکی استفاده میشوند همچنین میتوان بجای برچسب اموال هم استفاده کرد.

برچسب اموال (Asset Label)

اینگونه برچسب ها همانطور که از اسمش پیداست برای اموال سازمان و شرکتهای بزرگ استفاده می شود و همچنین همان بحث امنیتی برچسبهای سکوریتی را دارا میباشد ولی از نظر نوع جنس بسیار ضخیم تر از دیگر لیبلها می باشد.

این مجموعه با در اختیار داشتن ماشین آلات مدرن ، توانایی تولید مدل های مختلف برچسب را در تمامی زمینه ها بدون محدودیت در نوع برش و تیراژ داراست.

منبع:

http://arianhologram.com/%d8%a8%d8%b1%da%86%d8%b3%d8%a8-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%a8-%d8%b4%d9%88%d9%86%d8%af%d9%87/



:: برچسب‌ها: برچسب های تخریب شونده, برچسب وید, برچسب وید تخریب شونده, برچسب void ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

انواع برچسب

اجرای موفق یک سیستم بارکدی در گرو انتخاب درست جنس برچسبهای بارکدی و ضخامت آنهاست

. نوع برچسب (لیبل) انتخابی شما باید علاوه بر اقتصادی بودن، متناسب با امکانات چاپگر برچسب شما و قدرت اسکن دستگاه بارکدخوان شما باشد. در این نوشته (که تلفیقیست از این مطلب و بروشورهای شرکت انیاک که یکی از عرضه کنندگان این مواد در ایران است) انواع پرکاربرد برچسبهای موجود در بازار را از لحاظ جنس مورد بررسی قرار می دهیم:

 

برچسبهای کاغذی انواع مختلفی دارند از قبیل

 برچسب کاغذی(گلاسه ، نیمه گلاسه ، مات) و از نظر رنگ هم تنوع بسیار دارند (آبی ، بنفش ، قرمز و …) در حقیقت برچسبهای کاغذی را می توان به هر رنگی در آورد. این برچسبها از نظر مارک هم متنوع هستند (فنلاند، جک و فاسون آلمان،رول کاور ایتالیا و …) و از نظر خاصیت چسبندگی دارای انواع پرچسب و معمولی میباشند. عمده مصارف این برچسبها در صنعت نساجی می باشد که از این برچسبها بر روی محصولات خود جهت ردیابی محصول استفاده می کنند. البته برچسبهای کاغذی در صنایع دیگری به خصوص بر روی بسته بندیهای کالاها کاربرد زیادی دارند. از ویژگیهای این نوع برچسب می توان به ارزان بودن، براق بودن و داشتن سطحی صاف، چسبدار و مقاوم بودن و جنس اکریلیک پشت آن اشاره نمود.این نوع برچسبها در محیطهای تمیز و خشک و برای کاربردهای کوتاه مدت طراحی شده اند.

برچسب متال یا آلومینیومی

این گونه برچسبها از نوعی آلیاژ فلز ساخته شده است و مقاومت زیادی ازنظر کشیدگی دارند و در عین حال در دمای بین منهای۴۰ درجه سانتیگراد و مثبت ۲۲۰ درجه سانتیگراد تمام خواص خود از جمله چسبندگی را حفظ می کند. همچنین ضد خش بوده و در صورتی که برای چاپ از ریبون خاص خود استفاده شود کیفیت چاپ روی آن عالی شده، در مقابل حرارت و شوینده های قوی مقاوم می باشند. بیشترین. برچسبهای متال دارای رنگ نقره ای می باشند و برای چاپ بر روی آنها باید از ریبون رزین استفاده کرد.

مصرف این برچسبها در بخش لوازم خانگی و در بخش تولید لوازم خودرو و الکتروموتورها برای نمایش شناسه محصولات می باشد

 

(PVC) برچسب پی وی سی صدفی۸۰ درجه سانتی گراد حرارت را تحمل می کنند و دارای مقاومت از نظر کشیدگی می باشند. این گونه برچسبها در مقابل عوامل محیطی از قبیل باد و باران و گرمای آفتاب مقاوم هستند که در بخشهای لوازم خودرو و لوازم خانگی و داروسازی استفاده زیادی دارند و دارای انواع مات و براق می باشند.

(

  1. PP) برچسب پلی پروپیلن

از ویژگیهای این نوع برچسب می توان به ضخامت سه میلیمتری، سفیدرنگ بودن، پلاستیکی بودن، چسبنده بودن و مقاوم بودن آن تا دمای

۸۰ درجه سانتیگراد اشاره نمود که محصولی مفید برای استفاده در مصارف خانگی می باشد.

(

Polyester) برچسب پلی استر

این نوع برچسبها بسیار بادوام بوده و دارای دو میلیمتر ضخامت می باشند

. از ویژگیهای این نوع برچسب می توان به مقاوم بودن آن تا دمای ۱۳۲ درجه سانتیگراد اشاره نمود. این نوع برچسب در مقابل عناصر شیمیایی، نفت و انواع حلالها مقاوم بوده و انتخاب خوبی برای کاربردهای بلندمدت می باشند.

برچسب براق پلی استر

این نوع برچسبها دارای دو میلیمتر ضخامت بوده، نقر های رنگ می باشند و در برابر عناصر شیمیایی و حرارت بالا مقاومند

.

برچسب پشت متال

این گونه برچسبها بسیار پرچسب بوده و برای موارد خاصی، مورد استفاده قرار می گیرند و آنها را برای چسباندن در سطوح روغنی

(جاهایی که آغشته به روغن میشوند) به کار می گیرند.

(

Destructible) برچسب انهدام پذیر

از ویژگیهای این نوع برچسبها شکننده بودن، سفید رنگ بودن، شکسته شدن برچسب بعد از جدا شدن از سطوح می باشد که انتخابی خوب برای برچسبهای امنیتی

( سکوریتی یا گارانتی) می باشد.

(

Security) برچسب سکوریتی

این گونه بر چسبها در بحثهای امنیتی و گارانتی محصولات استفاده می شوند و معروف به برچسب گچی بوده و بعد از چسباندن به محصول به هیچ طریقی قابل کندن نیستند و در صورت سعی به کندن، این نوع برچسبها خرد می شوند که بیشتر برای گارانتی محصولات الکترونیکی استفاده می شوند

. همچنین می توان از آنها به جای برچسب اموال هم استفاده کرد.

(

Transparent) برچسب شفاف

این گونه برچسبها بیشترین مصرف را در بخش خودرو دارند و اصولاً روی شیشه خودرو استفاده می شوند

. البته در شرکتهای ساخت شیشه و یا کارت ضمانت محصولات الکترونیکی هم استفاده دارد. این برچسبها بی رنگ بوده و از هر دو طرف، نوشته های روی آن مشخص می باشد.

برچسب اموال

این گونه برچسبها همانطور که از اسمش پیداست برای اموال سازمان و شرکتهای بزرگ استفاده می شود و همچنین همان بحث امنیتی برچسبهای سکوریتی را دارا می باشد ولی از نظر نوع جنس بسیار ضخیمتر از دیگر برچسبها می باشد

.

 برچسب وید

این گونه برچسبها نیز در بحث گارانتی استفاده دارند از نظر کشیدگی مقاومت بالا دارند و حرارت را تا

۸۰ درجه سانتیگراد را تحمل می کنند و در دو نوع شطرنجی و نقره ای عرضه می شوند:

شطرنجی

قسمتی از برچسب روی محصول باقی می ماند و برچسب غیر قابل استفاده مجدد می گردد

: این نوع برچسب وید هنگامی که به محصول چسبانده می شود ، زمان جدا شدن، برچسب به صورت شطرنجی جدا شده و.

به صورت انگلیسی روی محصول باقی

VOID نقره ای: این نوع برچسبها وقتی به محصول چسبانده می شوند، زمان جدا شدن، کلمه می ماند و برچسب غیر قابل استفاده مجدد می گردد.

(

Thermal) برچسب حرارتی

این گونه برچسبها به صورت حرارتی بوده و نیازی به ریبون برای چاپ ندارند و بیشتر در بخش پوشاک به کار می روند که در مکانیزه کردن سیستمهای فروشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد

.

(

Tyvek) برچسب تایوک

از این گونه برچسبها بیشتر در صنایع خودروسازی استفاده می شود و از الیاف پارچه به صورت فشرده ساخته شده است

. یکی از استفاده های مهم آن بر روی درخت سیم بوده که دو سر آن را به هم چسبانده و به هیچ وجه از هم جدا نمی شود.

منبع:

http://arianhologram.com/%D8%A8%D8%B1%DA%86%D8%B3%D8%A8/



:: برچسب‌ها: برچسب, برچسب وید, انواع برچسب, مزایای برچسب, برچسب وید بدون اثر ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

v

لیبل امنیتی ( Security Label ) یا برچسب خردشونده و برچسب لایه شونده دو نوع معروف از لیبل های امنیتی می باشند. برچسب خرد شونده (برچسب گچی) و برچسب لایه شونده در صورت جدا شدن از روی اموال کاملا مخدوش شده و کاربر به هیچ عنوان نمی تواند لیبل را به طور سالم از سطح اموال جدا کند.

از لیبل لایه شونده و لیبل خردشونده (لیبل گچی)در فرآیند جمع آوری اموال و اموال گردانی نیز استفاده می گردد.بدین صورت که بارکد، متن و یا کد کالا روی این لیبل چاپ می شودو بر روی کالای مورد نظر چسبانده می شود.پس از انکه روی شئ مورد نظر چسبانده شد امکان جدا شدن آن از روی سطح قبلی و چسباندن مجدد آن برروی سطح دیگری وجود ندارد و تکه تکه می شود. لیبل امنیتی مقاومت خوبی در برابر گرما و نورخورشید از خود نشان میدهد.

رنگ این نوع لیبل ها سفید مات بوده و از چسبندگی بالایی برخوردار هستند.برای چاپ روی لیبل گچی ( لیبل خرد شونده ) یا لایه شونده معمولا از ریبون وکس رزین و یا رزین استفاده می شود و درصورتی که از ریبون مناسب استفاده شود چاپ روی آن از ماندگاری بالا و استحکام زیادی برخوردار خواهد بود.از این لیبل ها به دلیل حساسیت امنیتی بالا بر روی قطعات کوچک و حساس که نباید مورد دستکاری قرار بگیرنداستفاده میشود.

 

مزایای لیبل خرد شونده و لایه شونده :
– چسبندگی بسیار بالا
– خرد شدن لیبل امنیتی هنگام جدا شدن از سطح
– مناسب اموال و موارد امنیتی
– مقاوم در مقابل انواع حلال و عوامل محیطی

کاربردهای لیبل امنیتی:

در زیر به بخشی از کاربرد لیبل های لایه شونده ، گچی یا خرد شونده ، لیبل وید اثر گذار و بدون اثر و لیبل شبرنگ یا اموال اشاره میکنیم:
– پلمپ پیچ های موبایل
– پلمپ پیچ های قطعات کامپیوتر و الکترونیکی
– لیبل گارانتی قطعات ریز و کوچک
– لیبل گارانتی رم موبایل
– برچسب ضمانت قطعات الکترونیکی حساس
– لیبل گارانتی باطری موبایل
– لیبل پلمپ کمکی نامه های خیلی محرمانه

همچنین علاوه بر لیبل های خرد شونده یا گچی و لیبل لایه شونده لیبل های وید اثرگذار و بدون اثر و لیبل شبرنگ یا اموال نیز در حوزه لیبل های امنیتی به شمار میروند.لیبل های وید اثرگذار و بدون اثر و لیبل های شبرنگ یا اموال از نظر قیمت در مقایسه با لیبل های خرد شونده یا گچی و لایه شونده مقرون به صرفه تر هستند.

برچسب وُید ( Void Label ) :

برچسب وید از نظر کشیدگی مقاومت بالا و از نظر حرارتی تا ۸۰ درجه سانتیگراد را تحمل میکنند و در دو نوع وید اثر گذار و وید بدون اثر می باشند.وید اثر گذار به دو صورت طلایی و نقره ای موجود میباشد.

برچسب ووید اثر گذار نقره ای : این نوع برچسبها وقتی به محصول چسبانده میشوند، زمان جدا شدن، کلمه VOID بصورت انگلیسی روی محصول باقی میماند و لیبل غیر قابل استفاده مجدد میگردد.

برچسب ووید اثر گذارطلایی : این نوع برچسبها وقتی به محصول چسبانده میشوند، زمان جدا شدن، کلمه VOID بصورت انگلیسی روی محصول باقی میماند و لیبل غیر قابل استفاده مجدد میگردد.

 

برچسب اموال یا شبرنگ ( Asset Label ) :
برچسب اموال یا شبرنگ همانطور که از اسمش پیداست برای اموال سازمان ها و شرکتهای بزرگ استفاده می شود و همچنین همان بحث امنیتی برچسبهای سکوریتی (Security ) را دارا میباشد ولی برچسب اموال یاشبرنگ از نظر نوع جنس بسیار ضخیمتر از دیگر لیبلهای امنیتی می باشد.

لیبل اموال ( برچسب اموال ) یا برچسب شبرنگ Asset Label که در برخی موارد به آن لیبل امنیتی هم اطلاق می شود، لیبل اموال Asset Label همانگونه که از نامش مشخص است برای مصارف امنیتی و یا کاربردهایی به کار می رود که نیاز است در صورت برداشتن لیبل، برچسب مربوطه سالم نماند. در حال حاضر لیبل اموال در جنسهای مختلفی وجود دارند که از جمله می توان به برچسب هایی از جنس شبرنگ ، گچی ، لایه شونده و . .  اشاره کرد.

یکی از کمپانی های مطرح در زمینه تولید لیبل اموال یا گچی (Security) شرکت رول کاور (Roll Cover) ایتالیا است. چسبندگی بسیار بالا و جنس خاص این برچسب باعث می گردد تا پس از چسباندن روی یک سطح به سختی و با خرد شدن بتوان آن را جدا کرد. برای چاپ روی لیبل اموال  از ریبون رزین و یا سوپر رزین استفاده می شود. در صورت استفاده از ریبون با کیفیت ، این لیبل در برابر حلالهایی از قبیل الکل، بنزین و سایر مواد شوینده مقاوم است.

 

منبع:

http://pnsshop.ir/%da%86%d8%a7%d9%be-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84/%da%86%d8%a7%d9%be-%d9%88-%d8%a8%d8%b1%d8%b4-%d9%84%db%8c%d8%a8%d9%84-%da%86%d8%b3%d8%a8%d8%af%d8%a7%d8%b1/%d9%84%db%8c%d8%a8%d9%84-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa%db%8c/



:: برچسب‌ها: برچسب امنیتی, لیبل امنیتی, برچسب وید امنیتی, برچسب وید, برچسب وید اثر گذار ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

برچسب پلمپ

برچسب پلمپ نوعی برچسب امنیتی است که چسبندگی بسیار بالایی دارد.

از برچسب پلمپ برای موارد مختلفی استفاده می شود.

برچسب های پلمپ انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

  • برچسب پلمپ اثرگذار
  • برچسب پلمپ بدون اثر
  • برچسب پلمپ اختصاصی

در این مقاله ما قصد داریم در خصوص برچسب های پلمپ بدون اثر با شما صحبت کنیم.

 

برچسب های پلمپ بدون اثر

این برچسب  نوعی از برچسب های امنیتی است که همانطور که از اسم آن پیداست اثری از خود به جای نمی گذارد.

این گروه از برچسبها در صورت کنده یا دستکاری شدن کلمه یا عبارتی را درون خود ظاهر می کنند و مستقیما روی سطح زیرین اثری به جا نمی گذارند.

 

شرکت فراگر صنعت تولید کننده اختصاصی برچسب وید  و برچسب های امنیتی است. شما می توانید سفارشات خود را ثبت کنید و شرکت ما انواع برچسب امنیتی را با بهترین کیفیت برای شما تولید خواهد کرد.

منبع:

http://faragarsanat.com/%d8%a8%d8%b1%da%86%d8%b3%d8%a8-%d9%be%d9%84%d9%85%d9%be-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%a7%d8%ab%d8%b1/



:: برچسب‌ها: برچسب پلمپ بدون اثر ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

نوار چسب های امنیتی نوعی برچسب هستند که جهت ضمانت و حفظ امنیت بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

برچسب های امنیتی دارای قدرت چسبندگی بسیار بالایی هستند و با توجه به ارزش کالا مورد استفاده قرار می گیرند.

با کمک برچسب های امنیتی می توان از جعل و تقلب و کپی برداری جلوگیری کرد.

 

اگر برچسب های امنیتی را دستکاری کنند و برای کندن آنها تلاش کنند به راحتی قابل فهم است و فرد متوجه می شود که برچسب دستکاری شده است.

این برچسب های قابلیت چاپ عبارت های مختلف و یا آرم های گوناگون را دارند. مشتری می تواند متن و یا لوگوی مورد نظر خود را سفارش دهد و برای وی آماده شود.

 

شرکت فراگر صنعت تولید کننده اختصاصی برچسب وید و برچسب های امنیتی است. شما می توانید سفارشات خود را ثبت کنید و شرکت ما انواع برچسب امنیتی را با بهترین کیفیت برای شما تولید خواهد کرد.

منبع:

http://faragarsanat.com/%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b1-%da%86%d8%b3%d8%a8-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

برچسب های خرد شونده

برچسبهای خرد شونده یا همان برچسب های لایه شونده نوعی برچسب امنیتی است که اغلب افراد برای ضمانت و گارانتی محصول خود از این برچسب ها استفاده می کنند.

برچسب های خرد شونده چسبندگی فوق العاده ای دارند و به دنبال تلاش برای کندن آن، برچسب لایه لایه می شود و مخدوش خواهد شد.

 

انواع برچسب های خرد شونده

  • برچسب های خرد شونده تک ردیفه
  • برچسب های خرد شونده دو ردیفه

 

بهتر است بدانید که این برچسبها پس از نصب به هیچ عنوان  قابل جداسازی نمی باشند و هر گونه تلاشی برای سالم جدا کردن آنها بی فایده است .ابعاد استاندارد ۱/۵*۴/۵ و ۲*۵سانتیمتر می باشد.

 

شرکت فراگر صنعت تولید کننده اختصاصی برچسب وید و برچسب های امنیتی است. شما می توانید سفارشات خود را ثبت کنید و شرکت ما انواع برچسب امنیتی را با بهترین کیفیت برای شما تولید خواهد کرد.

منبع:

http://faragarsanat.com/%d8%a8%d8%b1%da%86%d8%b3%d8%a8-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%d8%af%d8%b4%d9%88%d9%86%d8%af%d9%87-%d8%aa%da%a9-%d8%b1%d8%af%db%8c%d9%81%d9%87-%d9%88-%d8%af%d9%88-%d8%b1%d8%af%db%8c%d9%81%d9%87/



:: برچسب‌ها: برچسب های خردشونده تک ردیفه و دو ردیفه, برچسب خرد شونده, برچسب لایه شونده, لیبل لایه شونده, برچسب گچی ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

برچسب و لیبل خرد شونده گچی

برچسب های خرد شونده که همان برچسب های لایه شونده نام دارند نوعی از برچسب های امنیتی هستند که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

برچسب خرد شونده یا برچسب گچی انواع متفاوتی دارد و بعد از چسباندن به محصول قابل کندن نیستند و در صورت سعی در کندن این نوع ، لیبل ها خرد می شوند.

این گونه لیبل ها بیشتربرای کارهای امنیتی و گارانتی ، یا محصولات خاص و برای اصالت کالا استفاده می شوند. برای مثال برای گارانتی محصولات الکترونیکی و یا اصل بودن محصول استفاده می شوند.

 

این برچسب ها به دلیل حساسیت بالا در برابر دستکاری و یا مخدوش شدن بر روی قطعات کوچک نیز مورد استفاده قرار می گیرد:

  • پلمپ پیچ های موبایل
  • پلمپ پیچ های قطعات کامپیوتر و الکترونیکی
  • لیبل گارانتی قطعات ریز و کوچک
  • لیبل گارانتی رم موبایل
  • برچسب ضمانت قطعات الکترونیکی حساس
  • لیبل گارانتی باطری موبایل
  • لیبل پلمپ کمکی نامه های خیلی محرمانه

 

شرکت فراگر صنعت تولید کننده اختصاصی برچسب وید است. شما می توانید سفارشات خود را ثبت کنید و شرکت ما انواع برچسب وید را با بهترین کیفیت برای شما تولید خواهد کرد.

منبع:

http://faragarsanat.com/%d8%a8%d8%b1%da%86%d8%b3%d8%a8-%d9%88-%d9%84%db%8c%d8%a8%d9%84-%d8%ae%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%b4%d9%88%d9%86%d8%af%d9%87-%da%af%da%86%db%8c/



:: برچسب‌ها: برچسب و لیبل خرد شونده گچی, برچسب خرد شونده, لیبل خرد شونده, برچسب های امنیتی خرد شونده, برچسب گچی ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

برچسب وید

برچسب وید ( void ) نوعی برچسب ضمانت است که امروزه بسیار محبوبیت دارد و بسیاری از افراد از این برچسب ها برای گارانتی محصولات خود استفاده می کنند.

با استفاده از برچسب های امنیتی فرد می تواند به راحتی از بازشدن و دستکاری شدن محصول خود مطلع شود.

استفاده از برچسب های وید یکی از بهترین روشهای پلمپ است.

یکی از مزایای بارز این برچسب ها این است که بعد از باز شدن از حالت اصلی خود خارج می شوند و نوشته وید (void) یا open void ظاهر می شود و دیگر نمی توان از این برچسب ها استفاده کرد.

 

انواع برچسب وید

برچسب وید به دو نوع برچسب وید اثر گذار و برچسب وید بدون اثر تقسیم می شود.

 

برچسب وید شطرنجی

برچسب وید شطرنجی نوعی برچسب وید است که در اینجا توضیحی مختصر در این خصوص به شما خواهیم داد.

این نوع برچسب بعد از جدا شدن از روی محصول به صورت شطرنجی جدا می شود و قسمتی از لیبل بر روی محصول باقی خواهد ماند و دیگر برچسب قابل استفاده نمی باشد.

 

شرکت فراگر صنعت تولید کننده اختصاصی برچسب وید است. شما می توانید سفارشات خود را ثبت کنید و شرکت ما انواع برچسب وید را با بهترین کیفیت برای شما تولید خواهد کرد.

منبع:

http://faragarsanat.com/%d8%a8%d8%b1%da%86%d8%b3%d8%a8-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa%db%8c-%d8%b4%d8%b7%d8%b1%d9%86%d8%ac%db%8c/



:: برچسب‌ها: برچسب امنیتی شطرنجی, لیبل امنیتی شطرنجی, برچسب امنیتی, برچسب وید شطرنجی, برچسب وید ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

برچسب لایه شونده نوعی از برچسب های امنیتی هستند که در این مقاله در این باره به شما توضیح خواهیم داد.

برچسب های امنیتی نوعی برچسب ضمانت هستند که می توان بر روی کالا یا محصولات بکار برد.

این برچسب های چسبندگی بالایی دارند و اگر بر روی کالا نصب شوند با جداکردن از روی محصول بصورت لایه لایه شونده کنده می شوند.همین امر یکی از مزایای این برچسب ها به حسب می آید که محبوبیت آنها را بالا برده است.

نام دیگر برچسب های لایه شونده برچسب های گچی است. البته به این برچسب ها، برچسب های خرد شونده نیز گفته می شود.

این برچسبها از الیاف فایبر تشکیل شده اند که پس از نصب بر روی کالا در هنگام کنده شدن به صورت نامنظم لایه لایه می شوند.

رنگ برچسب های لایه شونده سفید مات است.

همچنین چسبندگی این برچسب ها بسیار بالا است.

 

مزایای برچسب های امنیت لایه شونده

  • مقاومت بالا در برابر رطوبت
  • مقاوم در برابر حرارت
  • مقاوم در برابر حلال ها
  • دارای مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی شوینده

 

مصارف استفاده از برچسب های لایه شونده

  • برچسب اموال برای مصارف امنیتی
  • الصاق روی اموال
  • گارانتی

منبع:

http://faragarsanat.com/%d8%a8%d8%b1%da%86%d8%b3%d8%a8-%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%87-%d8%b4%d9%88%d9%86%d8%af%d9%87/



:: برچسب‌ها: برچسبهای لایه شونده, برچسب لایه شونده, برچسب خرد شونده, برچسب گچی, لیبل لایه شونده ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1397 | نظرات ()